Ets a: Portada > Notícies > SUBVENCIONS DIPUTACI...

SUBVENCIONS DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en acord de data 21 de juliol de 2017 a atorgar a l’ajuntament de Cornudella de Montsant per a inversions en equipament municipals d’interès ciutadà, convocatòria 2017 , una subvenció per import de 2.153,87 euros, per a l’adequació de l’espai de l’Arxiu Morató Aragonès.

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en acord de data 21 de juliol de 2017 a atorgar a l’ajuntament de Cornudella de Montsant per gestió i funcionament dels equipament municipals d’interès ciutadà, convocatòria 2017 , una subvenció per import de 2.168,10 euros , per a la gestió i funcionament de la biblioteca pública.

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en acord de data 21 de juliol de 2017 a atorgar a l’ajuntament de Cornudella de Montsant per a programes d’activitats culturals , una subvenció per import de 4.135,86 euros.