Ets a: Portada > Notícies > SUBVENCIONS DIPUTACI...

SUBVENCIONS DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en acord de data 3 de novembre de 2017 ha atorgar a l’ajuntament de Cornudella de Montsant per a la seguretat a zones de bany (piscines), convocatòria 2017,una subvenció per import de 6.538,72 euros.

DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en acord de data 3 de novembre de 2017 ha atorgar a l’ajuntament de Cornudella de Montsant per al finançament de despeses de millora de les instal·lacions i equipaments dels consultoris mèdics locals, convocatòria 2017,una subvenció per import de 919,45 euros, per a l’adquisició d’un desfibril·lador per a les instal·lacions municipals de titularitat municipal.