Ets a: Portada > Notícies > SUBVENCIONS DIPUTACI...

7 de setembre de 2018

SUBVENCIONS DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en acord de data 20 de juliol de 2018 ha atorgar a l’ajuntament de Cornudella de Montsant per actuacions de protecció de la salut pública i recollida d’animals domèstics abandonats, convocatòria 2018,una subvenció per import de 3.382,70 euros, per a la recollida de peridomèstics.

DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona en acord de data 22 de juny de 2018 ha atorgar a l’ajuntament de Cornudella de Montsant per a la seguretat a zones de bany (piscines), convocatòria 2018,una subvenció per import de 5.470,21 euros.